onsdag 23 januari 2013

Vårens färger

Hej!
Nu sitter jag på bussen igen... Det är Onsdag och jag är trött!
Sitter och kollar på vilka vårens mode färger blir! Vår kollektionen kan bli väldigt kul att se! Den kommer bli väldigt färgglad! Kan bli en anning intressant vi får väll se hur de blir! Tycker inte riktigt om vissa färger men jaja det får väll gå....
Huvud färgerna är:
Monaco blå - påminner om Marinblå
Poppy red - röd
Vibrant orange - orange
Tidal foam - påminner om grön (en nyans till grön)
Linen - hudfärg
Sunflower - gul orange
Alloy - grå
Grayed jade - ljusare nyans av grön
Dusk blue - ljusare nyans av blå
Emerald - stark nyans av grön
Ja det är färgerna för våren och självklart så innefattas också vit, och jordnära färger dock inte mörka färger som för mörk brun.
Jag hatar vintern det är ju jätte kallt!!!
Usch jag tor att jag börjar bli sjuk för har lite ont i halsen men jag vill inte bli sjuk har nationella prov i morgon så jag måste hålla ut i alla fall till helgen fast då vill jag ju inte heller vara sjuk!
Nu ska jag läsa vidare och lyssna på musik!
Ses!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar