onsdag 16 januari 2013

Tv!

Hej!
Nu sitter jag i min one pice och kollar på Mia på grötö som hade premiär idag! Mia skäringer är ju sört skön! idag så har jag varit i skolan som vanlig och det är ju som vanligt!
Imorgon är det dags för skola igen och jag hoppas att jag kan sova bättre idag än vad jag har gjort den senaste tiden och att jag för en gångs skull kan vara utvilad i morrn...
Idag har jag inte gjort något annat än att slappa framför tv:n!
detta blir nog ett kort inlägg för jag är så trött så ska ta och dra mig till sängs!
men först lite gamla nostalgiska bilder:

Gud vad länge sedan!

Mitt första framträdande med Chill out som jag precis blivit medlem i!


Kan man vara så här ful!!!! vad gjorde jag med håret!


Maja och jag!

 Ja här har ni lite smått och gott!!
sov gott och ha det bra!
SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar