tisdag 29 januari 2013

Skola...

Då var det morgon igen och det är dags för skola...
Känner mig ganska trött idag tyvärr men ja det går nog bra!
Känner mig fortfarande mätt efter havregrynsgröten jag åt för ca 1 timme sedan!
Igår bakade vi tårtor i kyrkan och jag, My och Joakim gjorde en tre vånings tårta med chokladmosse, marzansås och grädde! Väldigt ge och fin (blev väldigt nöjd med rosen jag gjorde) bild finns här!
Sitter på bussen och förbereder mig mentalt för skolan... Haha kan behövas ibland!
Det var någon som frågade om tips på hur man lever ett så glamoröst och bra liv som jag och när jag löste frågan började jag skratta lite för jag lever inte så glamoröst (även om jag kan medge att jag försöker) jag lever som i princip alla andra ungdomar i Sverige! Så vet inte riktigt på hu jag ska svara på den frågan men tack för komplimangen!
Kan ju återkomma med svar när jag vet vad jag ska svara! Nae nu ska jag strax gå av så bloggar snart igen!
Ses!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar