torsdag 17 januari 2013

Folk som hatar bloggar de fortsätter läsa

Hej!
Som rubriken skriver så är det en sak som jag stör mig på så sjukt mycket!!
Jag såg att på Katrin Zytomierskas blogg så kommenterar folk (oftast samma folk) att de int gillar hennes blogg i nästan varje inlägg och skriver konstiga saker! Men hur tänker de då? Sluta läs hennes blogg då för fan! Fattar inte hur folk orkar lägga energi på något som de hatar, de är ju inte tvingade att läsa hemma blogg! Jag tycker att det ä skönt att jag inte har såna personer som läser min blogg! Idag så står det träning på schemat när jag kommer hem men vi får se, tänade faktiskt igår i skolans gym så kan ju vila idag, Men vi får se!
Idag väntas skola som vanligt dock lite skoltidningsmöte och annat.
Slutar 16:30 idag för att vi har en obligatorisk musik spec vi måste gå på om läraren säger det, så idag var det min klass tur!!
Nu är jag snart framme där jag ska byta buss så måste sluta blogga nu!
Men bloggar mer senare!
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar