onsdag 30 januari 2013

Snart kommer våren... Kan man ju hoppas!

Då var det Onsdag idag då... Gårdagen slutade med ett sjukhusbesök efter skolan och sedan så bokade jag av teatern och ett möte jag hade råkat dubbelboka mig på! Klantigt värre!
Men jaja det löste sig och det kommer förhoppningsvis inte att hända igen! Haha...
Skola idag då igen, kommer inte riktigt ihåg vad vi börjar med eller överhuvudtaget vad vi har för lektioner idag! Känns bra?
I eftermiddag så har jag inget inplanterat (känns skönt) så blir väll att åka hem och kanske kolla på ocean's eleven eller nåt sånt!
Sitter på en buss som idag av någon anledning luktar bondgård... USCH!!! Fyfan vad äckligt!!!
Och går av och byte buss om ca 15 min!!! Usch!! Måste allså sitta i stanken och hoppas på att jag inte luktar när jag kommer ut här ifrån!!!!
Om ca 3 veckor åker jag till Götborg med My!!! Jippie! Längtar...
Ska snart gå av!!! Bussen är sen så jag hoppas att andra bussen också är sen!
Bloggar mer senare! Ses!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar