tisdag 22 januari 2013

Trött och påväg till skolan!

Hej!
Nu sitter jag på bussen och är påväg till skolan.
Känner mig väldigt trött men man måste ju till skolan..
Idag nu när jag stod vid busshållplatsen och kollade mot vägen så kunde jag inte se någonting... Det var jätte tjock dimma.
Igår så hade jag konfirmander och det gick bra faktiskt.
Jag åkte hem tidigt igår vilket var jätte skönt det är första måndagen på väldigt länge som jag faktiskt är hemma tidigt!
Igår var jag med skolan och tränade livräddning vilket var hemskt!!! Jag fick världens jävla panik när jag skulle dyka och hämta dockan på botten! Hur kan man tvinga eleverna att göra livräddning!!
Vi får väll se hur det går på det stora riktiga testet! Usch!
Idag så ska jag på föreläsning med SO:n om andra världs kriget... Ser kanske inte direkt fram emot det.. Haha...
Jag måste påpeka en liten sak hur går vissa folk klädda egentligen???? Såg ett parmed riktigt fula gul gråa mjukiskläder igår Fy fan vad fult! Ursäkta men hur tänkte de när de tog på sig dessa kläder???? Fy faan!!
Men nu ska jag lyssna vidare på musik! Så bloggar mer senare!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar