fredag 18 januari 2013

Godnatt!

Hej alla!
Nu sitter jag i bilen påväg hem efter att har varit och firat min mormor och träffat Linda (min mormors mans ena barn) som varit i Australien i ca 3 månader! Ganska så avis faktiskt sä det står nu på min att göra efter gymnasiet lista!
Nu är det mellan 1-18 minus grander ute!! Fy fan!!!
I morgon ska det vara 18 och imorrn tänker jag verkligen inte gå ut jag tänker bädda ner mig i mjukiskläder och kolla på film och dricka te!
Så nu sitter jag och funderar på vilka filme jag ska se, någon som har några förslag?
Kommer publicera en lista i morgon!
Måste tipsa om en jättebra vitamin sort som heter Mitt val vegetarian! Den är jättebra och man får tillbaka sin verkliga hud/hårfärg! Jag har använt den i ca 3-4månader nu och är jätte nöjd har dock slarvat lite nu för tiden men nu ska börja med det igen och ha koll när jag tar dem!
Idag så har jag även hittat ett billigt gym som ska öppna den 2 mars som heter fitness 24seven som jag tänkt börja gyma på!
Det gymmet ska vara jättebra har jag hört!
Nu är jag jätte trött! Och är snart hemma så det ska bli skönt!!!
Så ses i morgon! God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar