tisdag 8 januari 2013

Andra skoldagen...

Hej!
Nu sitter jag på bussen igen och tänkte passa på att blogga lite!
Nu så känner jag mig ganska så trött efter andra skoldagen och en ledar kurs på det också. Ibland blir det jobbigt alltså! Och så missade jag mitt träningspass idag som jag ska göra varannan Kväll i veckan! Men imorrn så ska jag vara i skolans gym på gympan så då får jag väll jobba mer då, ska ju sätta igång med träningen igen nu efter oväntat avbrott över jullovet då jag faktiskt inte tränat.
Nu när jag kommer hem blir det ris och kyckling gryta som står på menyn ikväll, mums!!
Idag gick för övrigt även min sko sönder... Eller sulan har lossnat lite men det går nog att fixa.
I morgon så är det dags för ännu en skoldag... Vill fortfarande vara ledig!!
Hoppas att jag kan sova bättre i natt än vad jag gjorde i går natt!! Usch har inte sovit så dåligt på länge... Nej nu ska jag sluta blogga, bloggar mer i morgon på bussen!
Ses!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar