tisdag 8 januari 2013

Buss...

Hej!
Nu sitter jag här på bussen. Och fick för mig att titta in och skriva lite på bloggen. Jag är påväg mot skolanoch lyssnar på musik.. Hade hellre haft lov nu!!
Och när jag kommer utanför dörren idag så ser jag att det SNÖAR!! Usch! Jag trode dt skulle sluta! Jag vill ha sommar!!
Känner mig ganska trött idag för jag kinda inte somna igår av någon konstig anledning, vet ej varför! Igår eftermiddag så pratade jag med min kära vän Tuva i telefonen i över en och en halv timme! Väldigt trevligt eftersom att vi inte riktigt har pratat så mycket sedan vi var i Frankrike i somras! Men det var väldigt trevligt! Idag så får man väll se vad dagen bjuder på men i eftermiddag/kväll så ska jag på ledarutbildning (fördjupning) i kyrkan. Så bloggar nog inte i kväll för jag kommer hem ganska. Sent och kommer väll vara död då så jag kommer väll somna direkt haha... Men nu gäller det bara att klara av skoldagen först!
Bjuder på en ful ego bild på mig som jag tog nyss!
Ha det bra!
Ses!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar