fredag 18 januari 2013

Fredag!

Hej!
Idag är det äntligen fredag och jag är påväg till skolan för sista gången... Den här veckan!
Idag efter skolan ska jag till min mormor och äta med familjen och träffa Linda (en av min mormors mans barn) som varit i Australien i ca 3 månader! Ska bli jättekul att träffa henne igen! Och få höra vad hon har för historier att berätta om Australien!!
Idag så ska jag även söka ett sommarjobb! Vill ha!!
Känner mig inte lika trött idag som jag brukar faktiskt men fortfarande så känns det!
Hoppas att det går över tills nästa vecka!
Igår satt jag länge och spelade och sjöng vid pianot och övade även in en ny låt! Börjar få upp en bra portfölj med låtar nu så nu är jag redo för att bokas in!
Kan ni gissa vilken låt den här text raden är tagen ifrån:
"And now It chill's me to The Bone"
Kommentera rätt låt!
Jag kan säga att det är en världkändis som sjunger låten!

Tillbaka till mig, nu sitter jag på bussen och lyssnar på musik som vanligt och funderar på allt!
Igår fick jag reda på att min klass vill och nu ska sälja FRÖN! Vem fan köper frön???? Jag undrar hur de tänkte nu!! Men jag menar FRÖN?! Vem vill köpa en påse frön och stötta en klass? Jag känner ingen som vill köpa blomster frön,grönsaksfrön av någon! Har jag fel? Vill folk ha frön?
Nästa vecka börjar våra Nationella prov då har vi muntliga svenska delen... Kommer nog att gå bra men vecka 6 är det dags för den skriftliga delen då man på en del ska svara på frågor om ett häfte och på en del skriva en uppsats!
Men jag hoppas att det går bra! Vi vet ju dock att vi kommer ha Nationella prov i Kemi!!! Jag hatar och suger i kemi!! Det känns inte bra detta!
Nu ska jag lyssna vidare på musiken och kanske blunda lite!
Skriver kanske senare om jag hinner!
Ses!
P.s.
På bilden ser ni när jag stod på IKEA Linköping med UNICEF!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar