måndag 21 januari 2013

God morgon eller bara måndag

Hej!
Ja nu är måndag igen och tillbaka till verkligheten....
Igår var jag,Maja & Christina på bio och kollade på Sune... Ja kan va bland de första svenska filmerna jag sett på länge....
Filmen var bra i alla fall!
I lördags gjorde jag ingenting som jag lovade mig själv och de var väldig skönt!
Hoppas alla har haft en bra helg och vilat upp sig!
Denna vecka väntas muntliga nationella prov i svenska och studiedag på fredag! Nu som vanligt sitter jag på bussen och bara väntar på att få gå av.... I eftermiddag/kväll har jag konfrimanderna igen! Ska bli kul! Efter det så är det Ungdomsgruppen men den skippar jag troligen idag för jag känner att jag vill hem! Känns konstigt då jag skippar den för första gången på väldigt länge!
Fast jag lär ju få höra att jag skippade idag väldigt länge av andra som ska dit... Haha.
På sportlovet så ska jag till Göteborg med My vilket ska bli väldigt roligt! Känns som en evighet sedan jag åkte iväg någon stans även fast jag var i Stockholm dan efter att jullovet hade börjat! Haha.
Snart så hoppas jag att man kommer att kunna lyssna på en cover singel här på bloggen. Jag spelade in en låt hos Max på jullovet och den är klar snart så då tänkte jag att den skulle komma upp här på bloggen! Eller vad tycker ni?
Igår så fick Vilgot äta själv med sin tallrik och sked och det slutade ju bra men väldigt skitigt, haha!
Nu ska jag lyssna på musik och ska om några minuter byta buss
Så jag skriver senare!
Ses!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar