tisdag 15 januari 2013

Trött!!

Hej!
Och så var det morgon igen då...
Har ju redan sagt det mesta men igår men jaja.
Igår när jag kom hem så åt jag chicken tika masala (vet ej riktigt hur det stavas) med couscous vilket var jätte gott!!
Sedan gick jag och la mig faktiskt jag var jätte trött så det var skönt att krypa ner!
Nu sitter jag på bussen och tråkar..
Läste kommentarer som Katrin Zytomierska fick på sin blogg igår och vissa som kommenterar är ju helt borta alltså! Jag undrar om det själva fattar vad de pratar om! Men det finns folk till allt!
Idag fick jag ta på mig mina convers igen även fast det är snö för mina andra skor gick sönder och ska nu lagas...
Känner mig en andning trött idag men det gör man väll hela tiden! Haha...
Men nu måste jag sluta!
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar