måndag 28 januari 2013

Det går inte fort kan man säga!

Ja nu sitter jag på bussen igen påväg till skolan! Men det går int fort!
Igår bokade jag och My våra biljetter till Göteborg! Ska bli jättekul! Vi åker den 16 februari och kommer hem 20:de!! Jag gillar verkligen Göteborg!
Men nu tillbaka till verkligheten för en stund, börjar skoldagen med kör... Känns lite jobbigt så här efter helgen!
Föresten jag läste på Hugo Rosas blogg att hans mormor (95år) blivit lurad och bestulen på sina finaste grejer (inkl.hennes vigselring) då när hon kom hem från affären en dag och skulle gå upp med sina kassar så kom en dam och frågade om hon behövde hjälp och hon hjälpte henne upp och hans mormor frågade om damen ville stanna på kaffe vilket hon ville, men så fik damen brottom och gick där ifrån och det var på kvällen när hon såg damm på golvet och hittade sitt nu tomma smykesskrin under sängen som hon förstod att damen hade en annan person som Lensade hans mormor!
Hur vidrig är inte det där! Att ge sig på ålder! Fyfan på de som gör det alltså!
Det finns människor till allt... Tyvärr!

Nu ska jag strax gå av så ses snart igen!
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar