lördag 31 augusti 2013

The devil Wears prada!

Sitter och tittar på denna underbara film! Och Meryl Streep är så jäkla bra! Som ni kanske märkt så har jag gjort om lite på bloggen vilket jag är väldigt nöjd med faktiskt! Den är enkel och stilren! Tack till Klara Pauser som hjälpte mig med min "renovering" av bloggen! Hatar att TV4 tar in en nyhetssändning mitt i en bra film! Det är sjukt jobbigt!! 
Jag har faktisk fortfarande inte bestämt vilken låt jag ska göra en Cover på och tänker inte avslöja om jag väljer mellan tv eller tre stycken utan jg håller det hemligt fram tills jag bestämt mig! 
Åååh jag önskar att jag kunde vara i Stockholm på onsdag och lyssna på Barak Obama!! Men tyvärr är jag inte det.... 
Nu ska jag kolla vidare på filmen! 
Ses! 

Hi! 
Watching One of The best movies ever! And Meryl Streep is so good! I have made som change on The blog and I thinks Its really good becaues I just want it to be simple! I have to say Thanks to Klara Pauser who helped med with The "renovation" on The blog! Thanks! 
I have to watch The movie now! So see you soon again! 

4 kommentarer:

  1. Kan man få svar på sin kommentar snart?? :)

    SvaraRadera
  2. Måste bara säga för att vara en av Sveriges största ungdomsbloggar så verkar du blogga väldigt lite! Tycker att det är väldigt dåligt av dig! För att ha många läsare måste man ju blogga, gärna varje dag, blir ju lite roligare då!! :)
    Har också en fråga, kan inte du ha frågestund snart? :)

    SvaraRadera
  3. Svara på mina frågor då...

    SvaraRadera
  4. Hej Anonym!
    Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering vilket jag ska bli bättre på och jag har tänkt ha en frågestund faktiskt så kul att du tog upp det! Jag vill baras säga att jag haft väldigt mycket för mig på sistone men ska bli bättre på att uppdatera

    SvaraRadera