fredag 2 augusti 2013

Godmorgon!

Nu klockan elva och jag har precis vaknat. Jag har inte bloggat på ett tag och det beror på att jag rest lite och planerat lite förändringar på bloggen och så vidare. Jag har nya planer för bloggen och det ska bli riktigt kul att börja lansera alla nya grejer! Jag har under en tid nu skissat lite idéer till bloggen och jag tror det kommer bli ganska bra faktiskt men jag kan inte riktigt säga ett datum när alla förändringar sätter fart på bloggen men ja, de kommer snart! Nya bilder är också på väg!
Om typ exakt en vecka så reser jag till Italien! Det ska bli jättekul och skönt såklart!  Förra veckan så var jag i en lokaltidningen Corren (Lägger upp bilder på reportaget,

Förra veckan var jag även i Göteborg och Universeum samt Liseberg! Jag var där i två dagar, När jag var på Liseberg så hade jag och Tuva bestämt att vi skulle ses vilket vi också gjorde och helt plötsligt så hör jag hur Lovisa ropar på mig! Så det blev Lovisa och Tuva som gjorde mig sällskap på Liseberg! Vi hade jättekul! Innan vi skulle åka hem så tog vi en tripp från Gbg till Ullared och shoppade lite! En lyckad semester med andra ord. I fredags eftermiddag samt kväll så spenderade jag tiden i stan Jag träffade min kompis Amanda på IKEA först och sedan åkte vi in till stan och fikade på Espresso House! Vi hade också väldigt trevligt! sen hände något, Jag hade kollat buss hem och den skulle gå 20:50 men den kom inte och när jag kollade igen så hade den ändrat till 21:45 så där satt jag ensam mitt i stan en fredagskväll... Inte så kul faktiskt! Men jag tog mig hem tillslut och mötes av goda kräftor och västerbottenost paj! Jätte gott!
Nu ska jag städa och packa lite ska nämligen iväg idag på en liten minisemester till Loftahammar till min Mormor och hennes mans land! Underbart!
Måste sluta nu SES!


HI!
I Just woke up and I haven't post something on the blog lately becaues I have been planing some changes to the blog for some weeks now.  It's just a week left untill I go to Italy! It will be so much fun!! Last week I was in a local newspapper in Sweden. And I was in Gothenburg, Sweden last week too! It was so Much fun! I went to Liseberg and met my frieend Tuva and Lovisa! We had a lot of fun!
And This weekend I'm going on a minivacation!
I have to go now but see you soon!
bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar