fredag 20 september 2013

I'm back!

Hej igen!
Nu sitter jag här igen och är äntligen tillbaka på bloggen jag har haft väldigt mycket att göra den senaste tiden och jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen! Jag är väldigt glad att någon som vill vara anonym på pekade min dåliga uppdatering och jag ska självklart bättra mig. Jag vill bara säga att bloggservern legat nere i två dagar nu så har inte kunnat blogga någonting men det är fortfarande ingen ursäkt eftersom att det var väldigt länge sedan jag uppdaterade!
Den senaste tiden har jag träffat Mona Sahlin och Håkan Juholt


Jag har även varit på UNICEF konferens/Nätverksträff i Stockholm vilket var riktigt bra och vi gick igenom flera riktigt bra saker måste jag säga faktiskt, den helgen var mycket lärorik!
Igår så hade jag Ledarmöte i kyrkan för att planera upp konfrimandernas tid framöver. Vilket också var kul! Efter det så satt jag och My och pratade på Espresso house i typ 2 timmar och jag kom hem typ 20 över 10 och var helt slut!
 Nu sitter jag i skolan och lektionen ska börja nu så måste sluta blogga nu men kommer att blogga mer senare!


Hi!
I'm sorry but I didn't have the time to translate this to english but I will do that later becaues my class starts now! Sorry!
See you guys soon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar