söndag 4 augusti 2013

Home

Hallå där!
Nu är jag hemma efter en helg i Loftahammar och Tjust Skärgård! Har tagit några bilder men inte så många! Men bilder kommer inom en snar framtid! När vi kom hem idag så var det dags för firande av brorsan som fyllde 12 idag. Med det gjort så blev det att kolla på Revenge med andra brorsan och nu sitter jag här och tänkte passa på att blogga innan jag går och lägger mig! Som jag nämnde i fredags så håller jag på att planera lite förändringar på bloggen och börjar bli nöjd så snart kommer väl ändringarna antar jag! Jag kan inte fatta att jag åker till Rom på fredag!!! Det kommer bli så sjukt kul! Och på tisdag så ska jag träffa Hedvig för typ första gången på väldigt länge! Det ska bli jättekul!
Ska fundera på att gå och lägga mig nu faktiskt så godnatt!
Jag bloggar mer snart igen!!
SES!

////

HI!
So I'm home again after a weekend in Tjust archipelago It was amazing! I have taken some pictures and I will post them on the blog very soon. When I came home today It was time top celebrate my little brother on his 12th birthday, And then I watched Revenge with my other little brother and now IO'm sitting here and witing this post fpor you guys before I go to bed. like I told you last friday i'm doing some work on the blog and It's looks pretty good right now! I can't believe that I'm going to Rome this friday!!! Its going to be awesome!!!! And I'm meeting my friend Hedvig this tuesday! I haven't seen her in like a half year or more! It will be fun!
okay guys I'm tired and I'm off to bed now! so see you soon again! Good night!
See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar