fredag 30 augusti 2013

Friday!!!!!

Hallå där!
Idag är det äntligen fredag vilket är väldigt skönt! Jag ha ännu inte bestämt vilken Cover det blir än men snart! Idag åkte jag tåg från Norrköping och skulle ta bussen från Linköping men när jag satt på bussen så smsade Maja och jag beslöt mig för att gå av och ta en spontan snabbfika med underbara Maja! 
Vi hamnade på Espresso House och jag tog en islatte kanske till och med årets sista islatte eftersom att man nu måste gå över till höst! Längtar till studiebidraget kommer då jag behöver handla lite höst grejer! 
Maja och jag kände lite att man inte kan vara seriös på alla bilder så det blev en del ful bilder också! Tänkte bjuda på en här lite sådär på fredags eftermiddagen!
Väldigt fin bild måste jag säga! Haha! 
Sitter nu på bussen hem och har inga planer att hoppa av mer! Haha! 
När jag kommer hem så bilr det väll att kolla på någon bra film och bara chilla lite!  Har varit förkyld typ hela veckan och har inte mått så bra men nu mår jag mycket bättre och känner att jag verkligen kan kolla på film igen haha! Snart kommer även mer förändringar på bloggen! Jag tror inte att det blir en film i första hand utan det blir nog att kolla klart senaste säsongen av Cougar Town först!
Tänker eventuellt starta en bloggtävling snart med fina priser! 
Nu tänkte jag kolla lite Twitter och lyssna på musik innan jag ska gå av bussen! 
Ses snart igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar