fredag 23 augusti 2013

Goodmorning!

Jahop nu sitter jag här på bussen och det är FREDAG! Första veckan har gått jätte fort! Jag bloggar nu för att svara på en fråga som jag fick på mail! 
Frågan var: snälla kan du göra en Cover på någon låt?
Och därför tänkte jag säga att jag kan göra en Cover på någon låt och lägga upp på bloggen men då måste ni ge förslag på vilken låt! Så ni får ett par dagar på er så ska jag besluta låt på söndag (troligtvis)! Detta blir ett kort inlägg då jag tänkt läsa lite nu på bussen! Ha en bra dag alla! 
Ses snart igen! 


Hi! 
I'm on The bus and Its FRIDAY! This first week in school have been Great and fast! I'm writing this post for a reason actually Thats becaues I got a question in a mail that i want to Answer
The question: Can you please do a Cover and post on The blog?
And My Answer is YES but I want you guys to give me some options! So please tell me which song you want me to sing! 
This was a short post but see you soon again! 

2 kommentarer:

  1. Please do titanium - David Guetta feat. Sia!!!! Its soo good!!!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul!!!! Jag tycker du kan göra en Cover på
    We can't stop - Miley Cyrus
    Eller
    Stay - Rihanna
    When I was your man - bruno Mars

    SvaraRadera