söndag 18 augusti 2013

Goodbye Summer!

Hej!
Ja, då var sommaren över och vi är nu på väg mot hösten. I morgon startar skolan och ett nytt kapitel för mig och alla andra 97:or då vi börjar gymnasiet. Jag tycker att det ska bli sjukt spännande och roligt! Lite nervös är jag men det blir nog bra! NU i eftermiddags kom jag hem ifrån Loftahammar där jag varit på kräftskiva med min familj och min Mormor! Vilket var väldigt trevligt! Jag måste säga att jag som förmodligen många andra känner känslan att man inte kanske hunnit med allt man ville göra på ledigheten. Men jag har hunnit med en massa saker, Jag har hunnit med att: Jobba, Spela på en festival, 2 reser till Loftahammar, varit med en massa goa vänner, göteborg(Liseberg),Stockholm(midsommar), ULLARED och en resa till Italien samt lite fler saker! Så jag kan inte riktigt säga att jag inte hunnit med allt men känslan finns alltid där i slutet av ledigheterna. Mitt sommarlov har varit underbart och jag hoppas att hösten kan bli lika så!

Nu sitter jag här och har precis kollat klart på det sista avsnittet av Revenge säsong 2! Det var riktigt bra och väldigt mycket känslor jag måste som alla andra Revenge fans säga att när avsnittet var slut så var man känslomässigt tömd och tårarna rann och ändå ville man ha mer! Jag kan inte vänta tills den 29:e September!!! Och ett annat datum jag längtar efter är den 26:e September!!
På onsdag ska jag fixa .COM domän vilket kommer bli bra och jag kommer även göra om bloggen en anning och min kära vän har tagit åt sig att testa göra en header till mig så det ska bli kul när hon presenterar headern, men den kan dröja ett tag till för hon börjar som jag gymnasiet i morgon så vi får se när den kommer ut på bloggen!
Nu ska jag snart ta och sova ett tag så ska göra mig i ordning nu!
Ses snart igen!


HI!
I'm sorry, there's no (correct) translate today but I'll promise There will be a translate next time! so I'm sorry but you have to translate with Google Translate with the Translate bottom in the menu!
See you soon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar