måndag 15 juli 2013

Just the way you are...

Hejsan!
Ja, nu undrar ni nog varför jag valde den här rubriken, Jo det är så att The one and only Bruno Mars kommer till Sverige den 3 November och jag vill verkligen gå på den konserten! Jag och Maja har tänkt att gå och biljetterna var inte fruktansvärt dyra faktiskt de var rätt "Billiga" för att vara en sån stor konsert. Han spelar på Globen i Stockholm. Nu innan vi bokar biljetterna så måste vi fixa så att vi kommer dit och hem, tänkte att det kanske skulle finnas en bussresa så man kommer Till Stockholm tidigt och åker hem efter konserten! Det borde ju finnas något liknande resepaket. Jag menar till både One Direction och Justin Bieber var det såna buss reser, så vi får hoppas att det löser sig!  
Tänkte att jag snart publicerar min recension av filmen "EGO" och jag måste verkligen säga att det inte blir en dålig recension! Igår(söndag) var jag hos min farmor vilket var väldigt trevligt! vi åt gott och bara pratade på i flera timmar! mycket mysigt! 
Idag har vi firat min morbrors flickvän Emilia på hennes födelsedag. Vilket också var väldigt trevligt. 
Ska troligtvis vara hundvakt åt deras hund på onsdag till torsdag hos dem vilket ska bli riktigt kul!! 
Nu funderar jag på att kolla på Pitch Perfect eller nåt faktiskt! 
Ses snart igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar