torsdag 30 maj 2013

Redovisning!

Jahop så var det torsdag och en dag närmare sommarlovet! Idag så gör jag min sista examination innan sommarlovet!
Men det är ingen lätt examination utan det handlar om NordIrland konflikten... Så idag blir det en muntlig redovisning och jag hoppas att det går bra! Upptäckte igår när jag satt och gick igenom alla papper att jag som skulle fördjupa mig mer i st.Andrew avtalet var själva avtalet och inte informationen! Så med lite stress kunde jag skriva ned allt igår och få ihop lite information! Men är rätt nervös inför denna examination faktiskt!! Idag är det fest i kyrkan! Så det ska bli awesome! Känner mig trött idag men det kan bero på mitt pluggande till sent igår...
Snart får ni reda på vad jag ska ha på mig på konserten om mindre än 2 veckor för jag har troligen valt ut en stil som är rätt awesome faktiskt!!
Men måste sluta nu!
Ses!

Hi!
I have My last test today and Its a presentation about The NorthIreland conflict! I'm kind of nervous about it but I don't know Why!
Today Its a "party" in church that I Think Its Going to be awesome!
I'm Going to show you what clothes I'm Going to wear at The consert and on The graduation day very soon!
I have to go now but see you soon!
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar