onsdag 22 maj 2013

Hello!

Nu tänkte jag att jag skulle göra ett snabbt litet inlägg så här på morgonen!
Igår var det skola och det slutade bra med film "back to cold mountain" riktigt bra film! Ska nog recensera den på bloggen när jag sätt färdigt den! Efter skolan gick jag hem till Josephine (min flickvän) och vi hade så roligt! Men vid halv sju så var jag och Josse vid min filmpremiär!! Jag skrattade så sjukt mycket åt mig själv den kvällen haha... Men om man ska va ärlig så var filmen bra och jag var rikigt nöjd med min insats!
Nu sitter jag på bussen och ska in till stan men nu ska jag prata med Emil!
Ses!

Hi!
Last night i was in school as normal and the school ended with a movie "back to cold mountain" a really good film! I'm Going to write about it soon!
And After school I went to Josephine (My girlfriend) and we had a lot of fun! And After that we went to my movie premier!! I laught so much that night! Right now i'm on the bus on my way to school and i'm Going to talk to Emil so see you later!
See ya!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar