måndag 20 maj 2013

Måndag...

Hejsan!!
Behöver jag säga mer en att det är måndagmorgon? Är lite trött som vanligt men häller i mig kaffe så blir jag ju lite piggare!
I helgen har det varit ganska mycket! I lördags var det myskväll med Eurovision song contest hos Lucas så jag,Sanna,Lucas och Amanda satt och kollade på Eurovision och hade det mysigt! Rätt låt måste jag säga vann faktiskt jag sa det när jag hörde låten för första gången och ja, jag hade rätt! I söndags var det konfirmation för konfimanderna så då var man i kyrkan ett tag och sedan var det konfirmations fest hos Josephine! En väldigt awesome fest måste jag säga med en himla massa mat!
Nu väntar jag på bussen och tänkte blogga lite! I morgon är det dags för filmpremiären av en film jag har en av huvudrollerna i!!! Har själv inte sätt den färdiga filmen så det ska bli kul!!!
Men nu ska jag prata med Emil på bussen!
Ses!!

Hi!
Do I have to say more Than Its monday and I'm tired! But the coffee Will give me some energy! This weekend have been really Nice and it have happend a lot of things! On saturday we where at Lucas house and just hang out with friends and watched Eurovision song contest! I knew that denmark would win becaues the song was Great! I Loved it! And many more things happend this weekend! I'm Going to talk to My friend Emil now on the bus so see you later!

See you!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar