fredag 3 maj 2013

Godmorgon!

Godmorgon världen!
Nu står jag vid busshållplatsen och väntar på bussen tänkte blogga innan jag gick på bussen då jag tänkt läsa J.K. Rowlings nya bok casual vacancy som är helt okej än så länge fast jag bara läst ca 23 sidor.... Men den är bra i alla fall!
Idag är det skola och det är en kort dag med 3 lektioner på så det är helt lugnt! Och efter skolan så ska jag träffa Sanna,My,Lucas och gänget vilket ska bli väldigt kul!
Men nu kommer bussen typ så måste sluta blogga ses senare eller imorrn! Lägger upp en bild På boken jag läser som jag tycker ni ska läsa!
Ses!

Goodmorning!
I'm at The busstop and waiting on The bus and had time to write something on The blog!
I'm playing something now Because I want to read on The bus today! I'm reading J.K Rowlings new book casual vacancy! Its good but I have just read 20 pages but anyway! Today Its school lika allways but Its a short day in school so Thats okay!
After school I'm Going to meet My dear friends Sanna,My, Lucas and The gang! Okay I have to stop writing now Because I'm Going on The bus now!
I post something tonigh or tomorrow!
See ya!
(On The pic you can see J.Ks book!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar