måndag 6 maj 2013

Hola!

Då var det måndag igen.... Känner mig en aning seg efter Helgens roliga stunder! I lördags så filmade jag in mina scener till filmen som ska vara klar snart! Det va jättekul och jag har jättebra regissörer så det blev jättebra! Efter det så var jag med Sanna,Lucas,Amanda,Ida och Robin vilket var sjukt trevligt som vanligt! Igår så hjälpte jag först till i kyrkan och sedan gick jag och My på stan för att möta Josephine och vi tre gick på stan och såg två as fula skjortor på H&M som jag kommer skriva om snart! Efter det mötte vi Viktor som följde med till trädgårdsföreningen där vi hängde i solen en stund tills vi beslöt oss för att gå in till stan igen! Men när vi var på stan så ringde Sanna och sa att hon,Amanda,Ida,Robin och Jocke skulle ha picknick och vi fick vara med
, så vi åkte till trädgårdsföreningen igen och hängde där fram tills klockan nästan var kvart i tio då jag åkte hem!
Så är ganska seg men ändå inte!
Idag är det konfirmander och KU och idag på KU schemat står det minigolf! Hoppas jag vinner denna gång!
Nu hoppar Emil på bussen så ska prata med honom nu!
Ses!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar