söndag 26 maj 2013

Mors dag!

Idag är det mors dag så jag tänker börja inlägget med att hälsa grattis till alla mammor i världen och speciellt till min underbara mamma som gör allt för familjen! Grattis mamma!
Igår så var Josephine hos mig och träffade mina föräldrar vilket gick bra! Vi kollade på modern family och snackade!
När hon åkt hemm så blev det att kolla på lite ALF igen! Den underbara lilla rymdvarelsen!
Idag vaknade jag hehe 12:45...
och ska ha gäster nu runt 13:30 perfekt!
tänkte passa på att blogga lite så här på söndagen... I morgon är det ju skola igen och ja det är väll inte så roligt men efter skolan är det i alla fall KU så jag det blir kul!
Och man får väll tänk att det snart är sommarlov!!!
Nu kommer gästerna ses!


Hi!
Today it's the swedish mothers day so I want to selebrate all the mothers all over the world! and ofcourse my own lovely mother!
I love you mom!

The mothers day card is up in the swedish part of the post so read that!
Yesterday I intruduced my grilfriend Josephine to my parants!
I have gusets now so I have to go!
see you soon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar