torsdag 2 maj 2013

Hallå!!

Idag var det skola igen men kan inte säga att det varit den bästa dag direkt.... ganska dålig faktiskt!
Jag började dagen med att försova mig ( jag stängde av mitt larm i SÖMNEN!)
och sedan så kom inte den andra bussen så jag fick gå till skolan från en hållplats i stan...
och sedan hände några incidenter i skolan vilket jag är väldigt sur över...
imorgon ska jag även träffa fina vänner på stan efter skolan!
kollar nu på Lets Dance och får typ reda på resulltatet nu!
Så detta blir ett kort inlägg.... jag håller på Maria Montazami och de är vidare i tävlingen!!
Men bloggar nog mer på bussen i morgon!
SES!


HI!
I can't say that this have been a a great day becaues it haven't... It all started when i oversleept this morning andf then the bus didn´t come so I had to walk to school from the city...
Then some bad things happend in school... it all made me kind a pisst!
I'm watching Lets dance and my favorite is Maria Motazami!
I'm posting something on the bus tomorrow
see you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar