torsdag 2 januari 2014

Happy new year!!

Ja nu är jag här igen! Nu är det nytt år och nya tag! 2013 blev ett ganska trögt blogg år men nu ska jag bli bättre! Men 2013 resulterade i ett blogg pris från en nystartad prisutelnings blogg, vilket var kul! Kommer även snart ha en intervju med dem som kommer att komma upp på deras blogg inom en snar framtid! Fick omboka deras intervju tid innan jul och sedan kom julruschen och nya året så tid har inte funnits men de ska ringa mig på måndag så ska vi Bestäma en bra tid att ha intervjun då vi båda har tid att prata. Man har ju varit rätt uppbokad på sistone och det nya året är inget undantag har redan ett par helger uppbokade under de 2 första månaderna i år! Kommer slänga in lite bilder från året som gått lite här och där nu i inlägget! 
Bilden är ifrån i sommras strax innan Italien resan! 
Ja, året som gått har också resulterats i en Italien resa som var helt underbar! 
Bilden är ifrån Asisi, Italien! 
I sommras var jag även med i en tidning vilket också var väldig roligt, fick ett helt uppslag i tidningen vilket var riktigt roligt! 
Detta år har ju som de flesta andra år i allas liv haft sina dåliga dagar men som tur är så har jag en massa underbara vänner och familj/släkt som gör mitt liv mycket bättre i de sämre dagarna! 
I år har jag även blivit enormt mycket mer aktiv i Unicef vilket också är enormt kul! Samlade tack vare er läsare in 16.000kr till UNICEF i år! Så ni är värda ett enormt tack! Hoppas på att vi kan slå detta under 2014! 
Mitt 2013 har resulterats i mycket bra saker och det är jag väldigt tacksamt över och jag hoppas på att 2014 är året som jag kan kalla för det bästa året hittills och tack vare er läsare så får ni mig att känna mig behövd och uppskattad då jag får höra mycket snälla saker om mig och bloggen från er! TACK! 

Nu under 2014 kommer ni att få följa mig genom min start i träningen och mycket annat skoj! För er politiskt engagerade och debatt sugna svenskar så vill jag presentera bloggen Denfrivilliga.albinsjoberg.com där jag med Google startat en debatt sida där jag kommer debattera i frågor jag har en åsikt i under året och ni behövs för debatten! Kommentera era åsikter och diskutera med mig! Läs mer på hemsidan (via länken eller i knappen ovanför! Jag kommer vara mer aktiv på bloggen är även min tanke nu framöver! 
Nu i jul fick jag bland annat FRIENDS boxen med alla 10 säsonger och det är vad jag tittat på sedan julafton! Har redan kommit till mitten av säsong 3! 
Ha det bra så skriver jag snart igen! 
Gott nytt år på er och hoppas att 2014 blir erat år! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar