onsdag 8 januari 2014

Good morning!

Godmorgon! 
Nu skriver jag igen och har både bra och dåliga nyheter! Jag börjar med de dåliga så vi får bort dem! Produktionen på hemsidan denfrivilliga.albinsjoberg.com blir flyttade pgav. Sistaminuten ändringar från min och googles sida! Men det kommer! 
En bra sak är att min lillebrors namn är bestämt! Det blev en Malte! 

Nu är jag påväg till bussen för första skoldagen efter lovet som har varit väldigt  bra! 
Oj oj oj! Ännu en selfie från Albin! Ja men ibland får man bjuda på det med! 
Nu till våren väntar bland annat en Miley Cyrus konsert som jag VERKLIGEN ser sjukt mycket fram emot!! Nu måste jag sluta ska gå på bussen nu! 
Ses! 


Goodmorning!
I'm here again and I have some bad and some good news! 
The sad news is that the website I started on 1 January with Google is delayed a couple weeks, but it will be here soon! (Denfrivilliga.albinsjoberg.com) 
And the good news is that my little brother that was born on January the 3:e got a name now! It's Malte! And The baby is SO cute! I will try to take a picture! 

I'm on my way to school right now!
The first day of school! This spring Is going to be awesome because I have a Miley Cyrus concert that I REALLY am exited to go to! It's going to be so much fun!! 
Wow.. I took another selfie! But sometimes you just have to take them! Haha! 
I'm going to meet my friend Emil on the bus now so see ya! 

See ya, 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar