torsdag 21 november 2013

Hola!


Hallå där ute i kylan! 
Sitter just nu och pluggar och kollar på serier och har planerat mys i kväll då jag bestämde att jag skulle köpa chips och mysa och bara kolla på serier. Tycker det är ett bra avslut på veckan även fast vi har morgondagen kvar! 
Vad är inte godare än lite ekologiska chips med smak av havssalt så här på torsdagskvällen! Har bestämt mig nu att efter nyår så ska jag ta tag i mitt liv och skaffa gymkort och ta träning på allvar! Känns skönt att man bestämt tid nu så nu kan jag gotta i mig lite chips osv. För efter nyår blir det hårda regler gällande all skräp mat och gottande! Känner att det är dags att ta tag i mitt liv! Blev nu lite inspirerad så kanske tar och kör ett litet träningspass ikväll ändå (finns ju en massa man kan göra hemma) 

Strax blir det lite mat närmare bestämt chicken tikka masala vilket ska bli riktigt gott!! Sen får vi se vad som händer! I helgen blir det jobb med UNICEF på Ikea och på söndag eftermiddag/kväll blir det fika mys med My och Sofia vilket ska bli jättekul! Annars är Helgen ganska oplanerad men fullbokad, haha! 
Nu ska jag äta så bloggar snart igen! 
Ses! 



Hi! 
Sorry there is no english translation today I'm really sorry

1 kommentar:

  1. Såg att du hade vunnit ett pris, varför har du inte skrivit det här? det är väl ganska stort att vinna ett pris? du vann ändå mot Kissie och din bästa vän med en inaktiv blogg! ska du inte skriva om det? :)

    SvaraRadera