fredag 24 januari 2014

"I'll fly like an cannonball...."

Godmorgon på er! 
Nu är det Äntligen Fredag!!! 
Sitter nu på bussen påväg till skolan, blev glad när jag kom på att jag slutar 11 idag men den glada tanken varade inte länge utan strax efter lyckan så kom jag även på att eftersom att jag bytte skola så missade jag 2 matte prov som jag måste göra, 1 idag och ett nästa vecka så slutar runt 1-2 idag men det gör inte så mycket! 
Igår var jag på möte med Socialdemokraterna i Linköping vilket var jättekul! Mycket intressanta saker togs upp! 
Dagens rubrik på inlägget kommer ifrån Lea Micheles låt Cannonball som är jättebra! 

I förrgår läste jag ut Dan Browns nya bok "Inferno" som var helt underbart bra! Men nu när den är klar har jag inget att läsa! Nu ska jag fortsätta lyssna på musik en stund innan det är dags att gå av! 
Ha det bra!! 


Hi and goodmorning! 
Its finally Friday!!! 
I'm on The buss to school, I was so happy when I saw that The school ends at 11 today but The happyness disappeared when I realized that I had 1 of 2 math tests today so The school ends at 1-2 today! I was on a meeting with Socialdemokraterna in Linköping last night and it was so much fun and interesting! 

The title of this post comes from Lea Michele's new single "Cannonball" and it's so good!!!!! I love it! 

2 days ago I finished Dan Browns new book "inferno" and Ain't totally love it!!! 
But it's sad because now I haven't got something to read! 

I'm going to listen to some music now before I have to get of the bus and go to school so see you later!! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar