fredag 3 januari 2014

2013 flashback pt.2

Ja! Du hörde rätt nu kommer andra delen av min lilla återblick över året som gått en liten "nyårskrönika" kan man nog säga! 
Under 2013 så blev jag även väldigt fast i en såpopera som heter "Days of our lives" som jag inte kommer släppa taget om på länge! 
Kommer lägga in bilder från året även i detta inlägg! Det blir en bildbonanza pt.2! 
Den här bilden är ifrån Vadstena en middag med familjen efter att jag uppträtt på en barnrocksfestival där vilket var väldig roligt! 
I år gick jag ur nian och började gymnasiet, vilket också har varit en resa så jag började först i en Teater utbildning som jag sedan inte tyckte om så jag bytte till vård och omsorg som jag nu går i. 
Jag kom på att jag under 2013 vann ett till pris som jag vunnit förut! Tack för det också, det är tack vare er jag vunnit dessa priser! TACK! 
Ännu en bild från året som gått, denna bild från en katalog med spexfoton! 
Under året som gått har man även hunnit med att leka lite med alla dessa bildredigerings verktyg! Hehe, vilket också är roligt förstås!
Nu undrar nu säker "vad f*n är det där, en choklad och hallonkaka?" NEJ, Det där var min kompis köttfärslimpa som han fick serverad i resturangen vi äter på i skolan! Med råfärs! Mysigt va?! 
Ger er en finare och godare bild på mat som jag fick när jag blev bjuden på italiensk buffé av kyrkan! Det var lika gott som det ser ut! 
Oj va många bilder det blev nu men ja under året har man hunnit med att träffa några välkända svenska ansikten som T.ex. Kungen & Drottningen som var på besök i Norrköping, Mona Sahlin som talade på linköpings kärlekspard och Håkan Juholt som jag även satt och pratade med under ett SSU möte i Linköping, han är enormt trevlig måste jag säga! 
Året har även resulterat i ett par resor upp till Stockholm.
Bild 2 är utsikten från hotellrummet på Lidingö,Stockholm där jag var på konferensen med Unicef i september! 
Men under året så har jag såklart även haft tid att träffa mina underbara vänner! 
Bild 1 är jag och My när vi fick för oss att ha picnic utanför Galleria gränden i Linköping runt ca 19:00 på kvällen! Haha som vi skratta åt oss själva men vi fick tänka att någon fick sej säkert ett gott skratt den kvällen! 
Bild 2 är på mig och Maja när vi hade fockat på Esspresso House, vilket också var enormt kul!
Trotsade vintern och tog på mig mina älskade Converse igen! Är det ingen snö så varför inte gå i sina favorit skor? 
Och där kom den! En bild på mig tagen på Nyårsafton lute spontant innan jag lämnade hemmet för att umgås med vänner! Ibland är det de spontana bilderna som är roliga att kolla på i efterhand och halft ångra sig över varför man egentligen tog bilden! Haha! 
Varmrätten och efterrätten från Nyårsmiddagen! Galet gott! Lax till varmrätt och cremébrulé (tror det stavas så) till efterrätt! Sjukt lyckad mat! 

Och med den mat bilden så avslutar jag denna Nyårskrönika och som i förra delen önska er ett gott nytt år! Nu ska jag på film maraton i kyrkan! Idag ska jag även bli storebror för 5:e gången vilket ska bli spännande och se vad set blir för kön! Jag hoppas på en flicka! Kommer blogga direkt när jag vet vad det blev! 
Ha det bra! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar