torsdag 23 januari 2014

It's so cold outside!

Ja, som alla förmodligen redan märkt så är det ca -10--12 ute.... Fy jag hatar vintern!! Nu sitter jag på bussen påväg till skolan! Sitter även och lyssnar på musik nu när jag sitter i den varma bussen! Är lite små trött idag och seg men det hindrar mig inte från att göra saker, idag står som sagt skola på schemat men även ett möte om projektet Smoothie Fredag och ett fika möte med Socialdemokraterna i Linköping!  Kul dag!  På skolans schema står det vård och omsorgs ämnen hela dagen vilket också är rikigt kul! Bjuder på en några veckors gammal bild, hehe... 
Snart öppnar "Den frivilliga debattören" webdörrarna för hemsidan och det är dags att debattera! 1 Februari är det dags! 
Nu har jag en heldel inplanerat framöver två resor till Uppsala/Stockholm och en ner till gransnäs! Det ska bli riktigt roliga resor! I sommar bär det även av till Grekland vilket också ska bli sjukt kul! Har aldrig varit där tidigare så det ska bli extra kul! 
Tänkte svara på ett mail jag fått från en av er där ni frågade om jag kunde skriva någon slags bok och jag hat tänkt lite på det nu och jag ska försöka! Så vi får se! 

Nu tänkte jag fortsätta lyssna på musik och så innan jag ska gå av och gå till skolan! 

Ses snart igen! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar