torsdag 6 februari 2014

I'm so tired...

Ja nu är jag här igen! Jag försov mig idag i typ 5-8min men det var ganska skönt men lite små jobbigt eftersom att man blir stressad till tusen! Nu är jag påväg till skolan, idag väntad först en föreläsning om smitta från 8:30-10 och sedan vård ämnen resterande av dagen! Det är livet på vårdprogramet! 
I veckan som gått har jag gjort lite saker;
I måndags vann jag biljetter till melodifetsivals genrepet i Linköping, hur kul som hälst! I måndags var jag även på bio med underbara Liza och såg hundraåringen! Den filmen var asbra!! Rekomenderas starkt. 
I tisdags jobbade jag med konfrimanderna och var en stund och vakade tårta på ungdomsgruppen, det var väldigt roligt!
Igår var jag på SSU och idag blir det möte på Socialdemokraterna i Linköping.  I morgon vet jag inte mer vad som händer än att jag ska gå på melodifestivals genrepet! 
Men nu ska jag lyssna på musik sista vägen på bussen! 
Bjuder på en bild på sushi som jag åt i Uppsala I helgen! 

Ha det bra så ses vi snart igen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar