lördag 2 mars 2013

Funderar på om det funnits sämre låtar i Melodifestivalen!

Ja, som rubriken lyder så undrar jag om det någonsin funnits så dåliga bidrag i melodifestivalen som i år jag menar som nu idag var det andra chansen och vi skickar jävla Anton Ewald och Robin Stjernberg till final... hur fan tänkte vi nu sverige?? Så i finalen är alltså:
 David Lindgren - Copia från förra året...
 YOHIO  - SÄMST!
Louise Hoffsten - RÄTT SÅ BRA
  Sean Banan - SÄMST
  Ravaillacz - UNDERHÅLLNING
  State of Drama - BRA
  Ralf Gyllenhammar - BRA
Ulrik Munther - DÅLIG (INTE SÄMST)
Anton Ewald - DÅLIG
Robin Stjernberg - SÄMST!
 
 så sammanfattningsvis
4,5/10 bra bidrag...
 
Idag har jag varit hos min farmor hela dagen och hjälpt henne med sin dator, vilket gick väldigt bra så nu funkar allt precis som det ska!
Sen så har vi suttit och pratat om allt och allting vilket också var väldigt trevligt.
Nu ska man väll ta och kolla på filmen Morning glory som tydligen ska vara väldigt bra... eller är den bra? 
Sitter nu i mott rum och har fått för mig att jag vill göra om och möbelera om lite men jag vet inte hur.. det är ju inte så stort... jaja det får jag väll fundera lite mer på...
Imorrn har jag inget inplanerat.. än så länge! Men det blir att sova ut i alla fall! 
Nu ska jag kolla på filmen! 
SES!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar