måndag 4 mars 2013

Aj! Och måndag

Då var det måndag igen.... Vill vara ledig!! Känner mig inte så bra idag har ont i halsen och lite int i huvudet men vem har tid att vara sjuk?? Vi får se vad som händer idag helt enkelt.
Helgen har annars varit bra. I fredags så gjorde jag inte mycket vilket var väldigt skönt! I lördags så var jag hos min farmor som ni kanske läste i mitt inlägg i lördags. Igår så gjorde jag intet speciellt heller utan tog det bara lugnt och vilade upp mig inför denna vecka... Så vad har jag att se fram emot denna vecka?? På fredag börjar helgen.. Haha nej men det verkar inte hända något speciellt i veckan i alla fall inget så speciellt att jag kommer ihåg det! Jag hoppas på att det kan bli varmt nu i veckan det var ju fint väder ända sedan i torsdags dock lite mindre fint väder i lördags men nu får det bli varmt permanent tycker jag! Sitter nu på bussen och ska väll lyssna på lite musik! Om jag orkar...bjuder på en bild jag tog nyss... Inte så snygg men jag bjuder på den idag... hahah!
Men jag bloggar mer snart igen!
Ses!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar