måndag 18 mars 2013

Jävla buss fan!

Alltså jag hatar kollektivtrafik! Bussar är fan det värsta som finns stod och väntade på bussen som skulle ta mig från stan till skolan när den kom så öppnade den inte dörrarna utan bara stod där jag bankade på rutan men busschauffören kollade inte äns på mig och öppnade inte.... Antingen så busschaufför döv eller bara allmänt dum i huvudet och elak! Så jag fick stå och vänta lite till i kylan tills en annan buss kom som kjag kunde åka med... Om man hatar människor varför blev man då busschaufför??? Nej fy dagens hat/diss går till kollektivtrafiken i Sverige! Fy fan!
Men annars har helgen varit bra, har inte gjort så mycket mer än att a det lugnt och vilat. Nu är jag framme i skolan och ska möta en kompis så måste sluta blogga nu!
Ses snart igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar