måndag 25 februari 2013

Måndag...

Ja, behöver jag säga mer? Måndag och skolan börjar igen...
Men lovet har ju varit bra så får väll nöja mig med det!
Igår var jag hos min mormor hela dagen för att hjälpa henne lite och i lördags var jag på photoshoot med Maja och tog fina bilder men vi behöver fler och lite bättre bilder så ni får vänta med nya bilder! Men det kommer!
Tror att jag börjat bli förkyld... Orkar inte med det också!!
Nu är jag påväg till skolan och har suttit och pratat med min vän Emil vilket var väldigt trevligt nu står jag och väntar på min andra buss... Det är KALLT!!! Usch!
Jag vill ha värme!
Folk har frågat mig varför jag inte live twittrat på melodifestivalen eller Oscars galan och svaret är att under melodifestivalen har jag inte tänkt på att twittra och jag såg inte Oscars galan eftersom att jag är i Sverige och den börjar 22 och slutar 05:55 så ja haha det är väl en godtagbar ursäkt!
Nu måste jag sluta blogga skriver mer snart!
SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar