onsdag 13 mars 2013

Skola...

Jag är så hungrig.. Nu är det ju skola och har inte vant mig vid att inte äta hela tiden som jag gjorde på gransnäs för på gransnäs serverade de mat nästan hela tiden frukost fika fika lunch fika fika middag fika/kvällamacka... Så nu är jag ganska hungrig...
Men jaja nu sitter jag i skolan och har en liten minirast. Har lite ont efter gårdagens tränings pass efter som att schemat körde slut på mig!
Idag ska jag även jobba på Fair trade Shopen på Storgatan Titta in vettja! Ska även plugga lite på en uppsats jag måste skriva till nästa fredag och även träna blir det ikväll igår var det Abs jag tränade idag blir det armar och även möjligt ben. Ska bli kul nu när jag hittat nytt träningspass. Men nu är det lunch! Så ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar