onsdag 6 mars 2013

Musik är livet!

Ja nu sitter jag på bussen och lyssnar på musik nu när jag är påväg till skolan. Idag ska jag till tandregleringen för en undersökning vilket jag inte ser fram emot... Usch och fy!
Igår efter att jag bloggade så kollade jag på vänner och jag måste säga att det kan ha varit den bästa serien i hela TV historien eller i alla fall en av dem! Jag är på säsong 8 och typ avsnitt 17 men jag kan säga att jag hoppar över vissa avsnitt när det går åt helvete för Ross och Rachel... Jag vet j att de är det perfekta paret men ja... Nu är jag i alla fall där Ross gjort slut med Mona och Rachel börjar få en större mage och Joey förklarat sin kärlek till Rachel... Känner att det snart komme ett avsnitt jag inte vill kolla på haha!
Tänkte att det kan vara lägligt att lägga upp en bild på Ross och Rachel som jag pratat mycket om nu!
Jennifer Aniston som spelade Rachel är typ den bästa sådespelaren som finns!!
Tillbaka till mig!
Min fösta lektion för dagen är musik (känner inte riktigt för det just nu) och det blir en kort dag eftersom att jag ska till tandregleringen vid 13. I morgon så ska vi ha dans hela förmiddagen och dansa på kvällen.... Orka dansa!! Vi ska dansa vals,foxtrot och bugg.... Usch! Jag orkar seriöst inte dansa och det värsta är att det är obligatoriskt och att man får skolk om man inte är där.... Nu ska jag lyssna vidare och ta det lite lugnt på bussen en stund!
Bloggar mer snart igen! (Möjligtvis efter tandregleringen)
Ses!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar