fredag 1 juni 2012

Fredag!!!

Min första header på denna blogg!

Min header från 2011!

Min header från 2011

Min header från mitten av 2011

Min senaste header!

Min nuvarande header!
 Hej alla!
Som ni ser så kanske ni laggt märke till att alla min atidigare blogg headers finns här ovan idag!
Tänkte att jag skulle visa upp dem eftersom att vissa headers har inte jag sätt på länge!
Idag så var det ju skola som vanligt. Det var ju som vanligt inget mer än att vi besökte stadshuset hände! Efter skolan så var det dags att jobba igen och denna gång stod jag också i butiken med mycket trevligt folk!
Imorrn blir det Norrköping som gäller, Tillsammans med min pappas mormor!
Tänker nog sova snart... Är faktiskt jätte trött!! Dumma fredags-effekten!!!!
jaja, jag kanske bloggar imorgon på morgonen men det är inte säkert annars så bloggar jag när jag kommer hem imorrn!
SES!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar