torsdag 7 juni 2012

Lång håltimma!

Heej alla!
Nu sitter jag i skolans bibliotek och kollar lite! Har håltimma till klockan 13:10!
Och då ska vi kolla på film! (ska igentligen ha engelska) ska bli jätte skönt!
Tycker att den här dan är ganska onödig för vi gör ändå ingenting!
Jag är jätte förskyld!! Jag hatar att vara förskyld det blir så jobbigt för att man måste snyta sig HELA TIDEN!! Jobbade ju med UNICEF igår vilket gick jätte bra! Har dock ont i händerna idag eftersom att vi blåste och knöt över 200 balonger igår!!!
Men det var kul! Efter det så gick jag och My till Cloetta boden och köpte hur mycket godis som helst och sedan gick vi hem till henne och sjöng och pratade...
Nu ska jag umgås med mina vänner så måste sluta blogga! :P
Hoppas ni mår bra och att nui har och kommer att fortsätta ha en bra Torsdag!
Bloggar mer ikväll1
SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar