tisdag 19 juni 2012

4 dagar kvar!

 Hej alla!
Förlåt att jag inte bloggat sedan min födelsedag men nu är jag tillbaka!
Nu är det bara 4 dagar kvar innan det bär av mot Taizé, Frankrike!!
" I´m so excited!!"
 Idag hade vi lite gäster, vilket var väldigt trevligt för vi åt middag och bablade ett bra tag!
hittade även en lite rolig mode app som jag genast började kolla in och hittade massor utav märkes kläder som jag vill ha som t.ex.

  • En New York sublimation Print tee från topman pris: 44 dollar 
  • En Graphic tee - United Photo Booth Deep V från Express Pris: 30 dollar 
  • En "Strum It" V-neck Tee, Ponderosa från Convers Pris: 18 dollar
  • En Jack; Stretch Tenting cotton Hooded Jacket från Rick Owens Pris: 1 706 dollar
Det var några av alla grejer jag hittade, hittade även ett par snygga solglasögon från D&G för 2 645 dollar.
Appen heter Shopstyle och de har även en hemsida; http://www.shopstyle.com/ och jag kan varmt rekommendera appen och sidan! De har väldigt mycket fina kläder för både män och kvinnor i alla åldrar  
(t.om. Baby-kläder).
Bilder på tröjorna kommer måste bara fixa dem från mobilen och lite annat! :)
Kommer att blogga fram tills på Torsdag då jag åker iväg till Loftahammar för lite midsommar firande med släkt innan jag beger mig till Taizé, Frankrike!

Imorrn så ska jag till en person som ska kolla på mina händer (fingrar) som jag har så ont i! Hoppas att de hittar problemet! Nya fräscha bilder på mig kommer förhoppningsvis imorrn, Måste övertala mamma att ta bilder på mig imorrn för Maja och jag har inte bestämt nästa photoshoot som vi brukar göra once in a while!
Jag hade en jättebra och trevlig födelsedag och jag gillar presenterna!
Tack alla som gav mig presenter! Ni är bäst! Och tack alla som visade er uppskattning via;

  • Sms
  • Sociala medier
  • Mail
  • Samtal
med mera! 
TACK!
Ska nog dra mig till sängen nu eftersom att jag har läkartid kl.09 imorrn och måste åka hem ifrån kl. 08:15!
Men jag bloggar mer imorrn och så får ni ha en trevlig natt och en trevlig morgon!! (tror inte jag hinner blogga på morgonen!) så ses vi senare imorrn!
SES & Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar