söndag 17 juni 2012

Hallå!

Hej Alla!
Idag fyller jag 15 år! :)  och det ska firas!
Gästerna kommer runt 2 så nu på förmiddagen har man städat och gjort fint! Och nu ska man duscha och göra sig i ordning. Men tänkte passa på att blogga lite snabbt innan jag börjar göra mig i ordning!
Bilden: Den är ifrån början av 7:an... Tiden går så fort och man förendras fort alltså!
Bilden är på mig och Max när jag sov över hos honom då vi skulle till Stockholm!
Om ni har spotify så tycker jag att ni ska lyssna på Movie Sounds Unlimited – The Never Ending Story (From "The Never Ending Story") - From "The Never Ending Story" för den är ganska speciell! Haha, Mikaela vet vad jag pratar om i alla fall!
Jag och också väldigt glad eftersom att jag fått veta att Olly Murs kommer och ska spela i Linköping i sommar! Självklart måste jag dit och kolla! Han är så bra! Här är en av hans låtar;
Jag älskar den!! :)
Men nu måste jag göra mig i ordning!
Blogar mer senare! SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar