torsdag 31 maj 2012

Hawaii five-O


Hej alla!
Jag måste först erkänna en sak och det är att jag ljög för er imorse för jag sa att jag bara hade tre lektioner men detvar fyra! :P Så nu har jag det sagt så nu kan jag  gå vidare med mitt liv!
Vi hade ett engelska prov som man inte kunde öva till idag!! Men det gick bra faktiskt!
Bilden tog jag eftersom att jag vill uppmärksamma min kampanj på UNICEF så om ni vill stödja UNICEF så smsa KÄMPA INSAMLING-1671 till 72 900 och du skänker 50kr eller så blir du världsförälder och skänker 100kr i månaden!

Så nu tillbaka till livet igen! Jag älskar min nya TV föresten!!
Såg föresten säsongspremiären av Hawaii five-O nyss! Jättebra kändes dock som om de tog bort alla och skapade panik! Men det blev en spännande start på serien i alla fall!!
Nu ska jag snart sova tänkte jag! GODNATT!!
SES!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar