lördag 2 juni 2012

Only time will know...

Hej alla!
Idag har jag varit i Norrköping med min pappas mormor vilket var mycket trevligt och det blev en hel del shopping kan man ju säga! Bilder på kläderna jag köpte kommer har inte fixat dem än!
Det blåste dock vääldigt mycket! Men efter ett tag så åkte vi hem, jag var hur trött som helst efter att ha sprungit runt i Norrköping så när jag kom hem så tog jag och slappade ett tag... ett ganska låångt tag! :P
Nu sitter man och kollar på Burleque! En bra film måste jag säga, jag diggar musiken faktiskt!
Lite mer saker som inhandlades var:
  • En rödryggad pärm
  • En röd/rosa överstrycknings penna!
Riktigt nöjd med dagen faktiskt! Hoppas ni alla haft en trevlig och mysig Lördag!
NU tänker jag fortsätta kolla på filmen.
Så jag bloggar mer senare!
SES!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar