måndag 17 mars 2014

One week...

Nu har det gått föelång tid sedan jag bloggade sist! Men hur har denna vecka varit? 
Jo, i måndags gick jag till skolan men gick hem efter 1 lektion då jag kände mig för sjuk för orka vara i skolan. Sen var jag hemma fram tills torsdagen och hade lite feber o h var förkyld... Det var inte så roligt! Men under tiden jag var sjuk så var såklart mina serier på uppehåll eller ingång så jag fick helt enkelrikta någon ny tillfällig och när jag säger tillfällig menar jag att jag bygger på min lista med nuvarande serier.. Haha! Men serien heter i alla fall "Rasing Hope" 
En sjukt rolig och bra serie! Men som vanligt så kollade jag ifatt serien så väntar nu på nya avsnitt eller sista avsnittet i säsong 4 som släpps i veckan om jag ska vara mer korrekt! Helt knäppt jag vet men vad ska man göra när man är sjuk?
I torsdags var det dags för praktik och arbete vilket gick bra! Torsdagen var kanske inte den bästa praktikdagen men som tur var så var fredagen mycket bättre! På torsdags kvällen så begav jag mig ut på en power walk på 3km sjukt stolt då jag inte stannade en ända gång och power Walkade hela vägen! På fredagen så var det som sagt också praktik och så! När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket var rätt trött efter arbetsdagarna så jag vilade och kollade på rasing Hope! På lördagen så var jag på stadsbiblioteket i Linköping med Unicef på en utställning som världspolitiska föreningen anordnat! Det blev riktigt bra! Sen på kvällen så tog jag det lungt och vilade och såklart såg på serie! Igår så fick vi gäster vid 11 vilket är för tidigt om du frågar mig! Men ja innan det så bakade jag kladdkakemuffins i våran nya muffinsmaskin, de blev rätt bra faktiskt! I alla fall goda!
Sen när de åkt och det gått några timmar så bakade jag siraps kakor! Riktigt lyckade blev de! Medans de svalnade så gick jag ut på en power walk på samma runda som på torsdagen! Riktigt skönt dock gjorde det ondare i knäna denna gång men jag gick på en då, Vilket jag så här dagen efter kan ångra liite då jag har träningsverk blandad med vanlig värk i knän och ben! Haha! 
Nu sitter jag på bussen påväg till skolan och lyssnar på musik vilket jag ska fortsätta göra nu så jag bloggar snart igen! 
Ha en jättebra dag! 

Ses,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar