tisdag 18 mars 2014

One day closer to Friday!

Det är tisdag och som rubriken säger det är en dag närmare fredag! 
Idag vad händer då?
Jo, min pappas kusin blir idag hela 34 år grattis Sophie! 
Idag är det för min del skola som vanligt fast idag med besök till rektorn för att prata om min 10 veckors resa till L.A! 
Nu är jag på bussen påväg till skolan och nu är conversen på ( har haft dem i en vecka konstant typ) men idag känns våren i luften pollen flyger omkring och jag tror jag kanske börjar reagera på pollen faktiskt! Blir väll tvungen att göra ett pricktest tyvärr! Jag hatar nålar!! 
Vad händer mer idag? 
Jo, idag är det jobb i kyrkan och sen bowla med ungdomsgruppen (KU) 
Sen är nog dagen full med saker! 
Läser just nu igenom ett par sponsorsförfrågningar till bloggen viljet ska bli kul att se hur det påverkar bloggen! Ska fortsätta läsa nu så,
Ha en fortsatt trevlig dag så bloggar jag snart igen! 
Ses, 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar