söndag 9 mars 2014

It's Sunday again...

Hallå! 
Nu var det söndag igen och jag har denna helg haft fullt upp med kurs på Gransnäs vilket var väldigt kul! Och melodifestivalen i Lördags var jätte bra! Jag är totalt nöjd med resultatet, Sanna var klart bäst! 
Nu sitter jag i mitt ommöblerade rum och funderar över om det blev bra eller inte. Jag funderar på att nu hoppa in i duschen och sedan kolla på film i en varm skön säng! Känner mig inte så jättebra idag  jag är förkyld och är rätt hes! Jag hoppas att jag kan gå till skolan i morgon men vi får se! När vi var påväg hem idag så kom jag och My på att vi väldigt gärna ville ha Sparris av någon anledning (mest för att vi var hungriga tror jag) så vi gjorde oss en talrik med Sparris, avokado, tomat och Haloumi! Otroligt gott!! Så jag och My satte oss och åt på hennes balkong och njöt av solen! 

Nu ska jag väll ta och duscha! Ha det bra, 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar